четвъртък, 15 октомври 2009 г.

ТОРТА ПРИНЦЕСА

Блатът е пандишпанов, оцветен с нескафе вместо с какао, по  тази рецептата. Изпечен е в 18 см-ова форма за торта, с 4 яйца. Когато е готов, изстинал, изрязвам горната част, която се издува при печенето, разрязвам го на три части и изрязвам дупка в средата С изрезките от блата постилам купичка, чиято най-широка част е 18 см. Добре е да се сложи фолио отдолу. После купата се пълни с крем с желатин. Аз ползвах този от Тортата с рула. Подреждам блатовете във формичката, като по средата слагам картонено руло, за да не се запълни дупката с крем. Хубаво е кремът да е с желатин, за да издържи на тежестта. Аз ползвах Його малина с добавено 1 пакетче желатин. Останалият крем го слагам в малка купичка На следващия ден трите "етажа" се подреждат един върху друг. Изрязва се дупка в средата, в която ще се сложи куклата, предварително увита във фолио. Отгоре се заравнява с маслен крем, в който по желание може да се сложи течен шоколад. За тоалета на куклата съм ползвала руска мастика. Добре е предварително да си направите шаблони върху хартия. Аз избегнах този етап и не ми се получи така, както ми се искаше. А и захарното тесто, което бях предвидила се оказа малко - две дози руска мастика щяха да ми дойдат идеално. 
.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...