събота, 26 март 2011 г.

С благодарности :)

Напоследък пак ми дойде вдъхновението да изпробвам нови рецепти. Не ми остава много време за това, но използвам всеки свободен момент :) Ето тези веднага ги слагам в "любими" :)) Кейк "Кафе" с шоколадова глазура Моят вариант е под формата на мъфини, тъй като нямам подходяща кексова форма. Нямах и шоколад, но и така вкусът е страхотен! Ето още едни много вкусни, ароматни и пухкави мъфини, по рецепта на latinka Тези мъфини са първите, които правя с масло и останах очарована от резултата! А това са кошнички с крем Мими, благодаря, че ме върна в детството с тази рецепта :)) Е, моите не станаха точно като оригиналните. Оказа се, че формичките ми са по-малки от необходимото и нямаше много място за крем. Затова направих крем за шприцоване. Но за следващия път ще си знам. Иска ми се да изпробвам още много, много неща...

8 коментара:

  1. Чудесни са всички лакомства. Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Ели,
    И трите варианта са станали повече от чудесни!
    Благодаря ти за доверието!
    Поздрав и пожелание за хубава неделя за цялото семейство!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря ви, Lety, traiana!
    Поздрави и хубав ден :))

    ОтговорИзтриване
  4. За мен мъфините са вай-вълшебните сладкишчета - винаги се получават лесно, бързо и вкусно.
    Успешна нова седмица, Ели!

    ОтговорИзтриване
  5. Ели,
    Прекрасни печива -
    чудесен избор на рецепти и всички са станали много изкушаващи.
    Поздрав и хубава нова седмица, Диана

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви, Диди, The witch!
    Наистина беше вкусно и още много вкусни рецепти ме чакат :)
    Поздрави и хубав ден :))

    ОтговорИзтриване
  7. Ели, и аз се връщам в детството със кошничките... Ама такива хубавелки си ги направила :)
    Слънчеви поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Много ти благодаря, Мими!
    Поздрави :))

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...