понеделник, 29 август 2011 г.

На разходка до Клисурския Манастир

В горещините ми е много трудно да се задържа в кухнята. Правя набързо някоя манджичка, която съвсем не е достойна за показване или пък някое бързо десертче, което също не би представлявало интерес за никого.

Иска ми се да ви заведа на виртуална разходка до едно място, което много обичам да посещавам и което предлага прохлада в жегите.

За съжаление снимките ми не могат да предадат красотата...

IMG_0199

IMG_1559

IMG_1535

IMG_1530

IMG_1532

IMG_1533

IMG_1536

IMG_1537

IMG_1538

IMG_1540

IMG_1543

IMG_0236

IMG_0238

IMG_0239

IMG_1550

IMG_1546

IMG_1555

IMG_1556

IMG_1560

IMG_0244

Copy (2) of IMG_0667

Искам да използвам случая да се похваля с наградите, които получих през последните дни:

От Мони и Мони М_Т
Предавам я на Роси.


От Мина
Предавам я на Мони.

От Мони
Предавам я на Катерина.

От Еликсир и Зиче
Предавам я на Траяна.

Благодаря ви страшно много, момичета! Много ме зарадвахте с жеста си на внимание!








17 коментара:

  1. Прекрасно място! Много ми харесва, както и снимките, нищо че в действителност може и да е още по-красиво (както казваш).
    Малката цветарка не отстъпва по красота на цветето :))

    Благодаря за разходката, Ели!

    Честити награди :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ели, страхотни снимки и наистина красиво място!
    Благодаря ти много за наградата!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Откога съм си го записала за разходка тоьи манастир и все не ми се получава!
    Благодаря, че ми напомни:)
    Чудесни снимки!

    ОтговорИзтриване
  4. Мила Ели, благодаря за разходката, страхотно отморяващ пътепис!
    Имам една наградка за теб, ела при мен, да си я получиш.
    Весела и спорна седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Ех,Ели, приказно красиво е, а и поклонническите пътувания са моя слабост.
    Толкова красиви манастири има в България, същински малки оазиси на духовността.
    Снимките са прекрасни.
    Честити награди ти ги заслужаваш.
    Много ти благодаря, че споделяш тази очарователна сладка награда с мен.

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря, момичета :)
    Ще съм много щастлива, ако съм ви заинтригувала да посетите това място.

    Жани, много благодаря за наградата!

    Хубава вечер :)

    ОтговорИзтриване
  7. Прекрасно място, Ели :) Хубави са си снимките...
    Такъв подреден двор и така добре подържан манастир.
    А и пастървите и скарата в скара "Сталин" не са за пренебрегване :) нали :)

    ОтговорИзтриване
  8. Ели,много хубави снимки!Би ли ми казала,къде се намира този манастир,защото ние до Банкя също имаме манастир,който е много посещаван и се нарича по същия начин!
    Коя е малката принцеса?
    Много ме зареди поста ти!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Ели,не знам защо така си мислиш,но от снимикте перфектно личи колко е красиво-напълниха ми се очите с цвят и зеленина!Манастирът един такъв бял,като лебед!Страхотно местенце,къде точно се намира?
    И прегръдка за цветето,което се любува на друго цвете!:)

    ОтговорИзтриване
  10. Забравих да те поздравя за наградките,честито и да стават все повече,Ели!

    ОтговорИзтриване
  11. Искам и аз на такава разходка! Прекрасни снимки!
    Ели,заповядай при мен да получиш награда!
    Успешна и слънчева седмица ти желая! :))

    ОтговорИзтриване
  12. Зори, значи ти си била тук :)) Ние скоро не сме хапвали при Сталин, иначе щях да сложа и една пъстърва за разкош.

    Кате, манастирът се намира съвсем близо до Берковица, градът в който живея. Има едно село, което се е казвало Клисура в миналото, на него е кръстен. Момиченцето е голямата ми дъщеря :)

    Еликсирче, много се радвам, че снимките са ти харесали :) Манастирът се намира на около 80 км от София, през прохода Петрохан, близо е до Берковица и Вършец.

    Диди, много благодаря за наградата!

    Прегръдки, момичета :))

    ОтговорИзтриване
  13. Ти имаш две деца?Изглеждаш мъничка:)
    Да са ти живи и здрави и много дате радват!
    Ще посетим манастира задължително,не е далече от нас:)

    ОтговорИзтриване
  14. Ellyganova que bellezas nos muestras,lindos lugares me gustaría estar allí,hermosas fotos y felicitaciones por tus premios,algún día estaré por allá si Dios quiere,abrazos grandes

    ОтговорИзтриване
  15. Ех, не съм вече мъничка :)

    Благодаря, Росита :)

    Поздрави! Хубав ден :))

    ОтговорИзтриване
  16. Страхотно място, Ели!
    Красота и съвършенство!
    Дъшеричката ти е прекрасна!
    Благодаря от сърце за наградата!

    ОтговорИзтриване
  17. Много ти благодаря, Роси!
    Радвам се, че приемаш наградата :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...